Wednesday 5 October 2011

YANG SEDANG BERJUANG, YANG BAKAL KE MEDAN PERANG

 
Asslalamualaikum....


Pelajar tingkatan 3 sekarang ni sedang memerah otak, memerah ingatan, bertungkus lumus berjuang dengan kertas soalan PMR... Kertas jawapan, pen, pensil, pemadam, mesin kira menjadi senjata peperangan mereka... 3 tahun berada di alam sekolah menengah, kini tiba masa untuk mencurahkan segala apa yang ditimba, dituntut dan dipelajari dari guru-guru yang tak pernah jemu mencurah ilmu dan bakti... Selamat berjaya kepada semua calon PMR 2011..


bagaimana pula yang sedang bergerak ke medan peperangan?? Sudahkah anda semua bersedia wahai calon-calon SPM dan STPM...  Peperangan ini akan menentukan masa depan anda.. Moga anda semua akan berusaha gigih mempersiap dan memperkemaskan diri dengan ilmu agar anda meraih kemenangan dalam peperangan ini..  Kepada yang telah bersedia, kemaskan lagi benteng ilmu dan kukuhkan lagi kekuatan yang ada... kepada yang masih ada kekurangan, masih belum terlewat untuk anda mengubah nasib diri..


Kejayaan menanti anda di puncak kegemilangan... Hanya jiwa yang cekal dan tabah akan berjaya menakluki puncak kegemilangan itu.. Kuatkan hati, teguhkan jiwa, mantapkan ilmu di dada, Insya Allah kecemerlangan menjadi milik anda... Unit Bimbingan dan Kaunseling sentiasa berlapang tangan dan dada untuk membantu anda yang memerlukan... Selamat Berjaya...

No comments:

Post a Comment